Folosim cookie-uri pentru funcţionarea corespunzătoare a siteului. Eşti de acord?
  
Sunt de acord
-30% OFF
-40% OFF
-50% OFF
-60% OFF
-70% OFF

Ajutor

Dacă nu găsiţi răspunsul la întrebarea Dvs. mai jos sau în meniurile Garanţie, Transport, Condiţii de Cumpărare, vă rugăm să ne-o trimiteţi la info@garagestore.ro

 

Prin ce firmă de curierat soseşte produsul comandat?

Partenerul nostru contractat este serviciul de curierat GLS.

Cât mă costă livrarea?

Pe teritoriul ţării taxa de livrare este în mod unic 30 LEI, dar la comenzile de peste 400 LEI noi plătim livrarea!!!*
* În cazul unor produse la JUMĂTATE DE PREŢ sau a PROMOŢIILOR care depăşesc 50%, vi se poate percepe o taxă de transport de 20 lei, brut.

Pot comanda oricând?

Da, sistemul nostru acceptă comenzi şapte zile pe săptămână, între orele 0-24.

Există livrare şi la sfârşit de săptămână?

Nu, pachetele vi le trimitem şi le veţi primi numai în zilele lucrătoare.

Când trebuie să plătesc?

Plata se face către serviciul de curierat, la primirea pachetului.

Eu trebuie să plătesc cheltuielile de transport?

Da, cumpărătorul plăteşte cheltuielile de transport, dar la comenzile on-line preţurile sunt mai mici decât la cumpărarea directă din magazinele noastre.

În cât timp primesc produsul comandat?

Comanda dvs. va sosi în 5-7 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de o săptămână. În perioada promoţiilor poate dura şi mai mult!
(În cazul în care nu avem momentan în stoc, livrarea produsului poate dura mai mult de 3-5 zile!)

Pot comanda numai după înregistrare?

Nu, site-ul nu necesită înregistrare. Va trebui să introduceţi datele de facturare/livrare după selectarea produselor, în faza de trimitere a comenzii.

Cât de des ne trimiteţi newsletter despre produsele noi?

Acestea sunt trimise de 1-2 ori pe lună, atunci când apar produse noi.

Oferta se va mai diversifica?

Da, încărcăm produse noi în mod continuu pe site.

Dacă le-am completat deja odată, datele mele vor rămâne în sistem?

Da, sistemul va salva adresa, dar puteţi introduce şi mai multe adrese, iar dvs. veţi alege adresa la care doriţi livrarea pachetului.

Dacă produsul se dovedeşte defect, îl schimbaţi?

Da, desigur, produsul cu defect se shimbă gratuit dacă se constată că firma noastră sau producătorul este responsabil pentru problema ivită şi nu s-a deteriorat la dvs.