hu
sk
ro
en
LEI
👤 Contul meu
🔎
Schimbul şi Garanţia de restituire a banilor

SCHIMBUL

 

Clientul are dreptul la schimbarea produsului cumpărat în webshop, să solicite o altă mărime la acelaşi preţ sau să cumpere altceva în suma respectivă (în continuare: schimb), în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice socotite de la primirea produsului, trimiţând solicitarea la adresa poştală a firmei Prestatoare care a emis factura. Schimbul este posibil exclusiv în cazul produselor încă nefolosite. Pentru schimb este nevoie de produsul complet şi intact, împreună cu toate accesoriile sale, inclusiv broşurile, cutia pantofilor şi orice alte eventuale accesorii din ambalaj, ambalajul şi factura originală. Fără acestea Prestatorul nu acceptă produsul la schimb.

 

Clientul poate solicita schimbul concomitent cu returnarea către Prestator a produsului, pe cale poştală (inclusiv prin firmele de curierat).

 

Vă rugăm să expediaţi produsul ca trimitere poştală simplă, fără ramburs şi fără recomandare, fiindcă în caz de trimitere recomandată poştaşul ne aduce numai avizul şi nu avem posibilitatea să ne deplasăm la oficiul poştal după colet!

 

Procedura de schimb este următoarea: Vă rugăm să trimiteţi produsul la adresa noastră poştală, în starea originală, împreună cu factura (dacă figurează mai multe articole pe factură, atunci o copie), de asemenea să introduceţi produsul (pantofii în cutia lor originală) într-o cutie de transport. Cutia pantofilor fiind parte inseparabilă a produsului, vă rugăm să nu o folosiţi ca ambalaj direct pentru expediere, fiindcă şi acest lucru constituie o deteriorare a stării originale a produsului. Vă rugăm să expediaţi produsul în calitatea Dvs. de persoană fizică, sub formă de trimitere simplă (o trimitere nouă, iniţiată şi plătită de Dvs.), fără ramburs şi fără recomandare, fiindcă nu avem posibilitatea să ne deplasăm la oficiul poştal după colet. La poştă veţi primi o chitanţă şi dacă expediaţi coletul ca trimitere simplă.

 

Alegeţi produsul dorit la schimb, apoi trimiteţi-ne prin e-mail codul de identificare al comenzii Dvs. sau datele clientului, de asemenea şi denumirea, culoarea, mărimea produsului dorit, ca să vi-l rezervăm, până soseşte de la Dvs. produsul de schimbat. Pentru schimb NU trebuie să daţi o comandă nouă pe site! Schimbul vi-l putem asigura numai pentru mărimile afişate pe site, fiindcă acelea există în stoc. Dacă doriţi schimb cu un alt produs, se aplică preţurile actuale. Imediat cum soseşte produsul returnat şi ne convingem de starea originală a acestuia, vă trimitem produsul dorit la schimb, cu livrare gratuită la domiciliu, la adresa din comandă. Vă atragem atenţia că suntem în măsură să preschimbăm numai produsele aflate în stare originală, dar nu şi un produs folosit, murdar, purtat pe stradă. Schimbul personal nu este posibil, deoarece cumpărarea nu a avut loc în magazin

 

Pentru returnare vă recomandăm (dar nu este obligatoriu) să folosiţi serviciul de curierat cu care avem şi noi contract, şi anume GLS, fiind cel mai de încredere şi mai rapid mod pentru ca trimiterile să ajungă înapoi la noi. Despre datele de contact ale firmei de curierat GLS şi modalitatea expedierii găsiţi informaţii aici: https://gls-group.eu/RO/ro/home sau la www.trimitepachet.ro

 

Adresa noastră poştală: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria

Termenul limită prevăzut pentru schimbare se consideră respectat dacă cel târziu în ultima zi a termenului Clientul a expediat prin poştă sau a predat serviciului de curierat formularul de schimb şi produsul.

 

Clientul este obligat să suporte cheltuielile retrimiterii către Prestator a produsului şi formularului de schimb. Dacă Clientul solicită trimiterea prin poştă a produsului schimbat, atunci tot Clientul suportă şi cheltuielile de transport prin poştă până la Client. În mod uzual, livrarea la Client a produsului schimbat se face prin firmă de curierat. Pentru mărfurile textile există o taxă de transport în sarcina cumpărătorului, pe întregul teritoriu al României aceasta este de 30 lei. Pentru încălţămintele trimise la schimb, livrate prin curier nu se percepe taxă de transport.

 

În caz de solicitare a schimbului, dacă Clientul doreşte un produs similar, dar în altă mărime, vă rugăm să specificaţi mărimea dorită pe formularul de schimb, dar înainte de a scrie mărimea vă rugăm să verificaţi în webshop dacă există mărimea solicitată. Dacă doriţi un alt produs, vă rugăm să treceţi pe formularul de schimb codul şi denumirea produsului (le găsiţi în webshop la descrierea produsului) şi mărimea dorită. Dacă preţul produsului dorit la schimb este mai mare decât cel al produsului de schimbat, atunci plata diferenţei se va face prin ramburs, în numerar, la primirea pachetului.

 

În caz de solicitare a unui schimb vă rugăm să ne contactaţi neapărat înainte de a ne retrimite produsul, ca până la sosirea acestuia să vă rezervăm produsul dorit la schimb!

 

În situaţia neaşteptată când Prestatorul nu ar fi în măsură să asigure livrarea produsului dorit la schimb (de ex. dacă nu se află în stoc), Clientul va fi notificat despre acest aspect. Pe baza acestei notificări Clientul are dreptul să îşi aleagă un alt produs la schimb.

 

FORMULARUL DE SCHIMB POATE FI DESCĂRCAT DE AICI: PDF

 

DREPTUL LA RENUNŢARE

 

Acest punct se referă exclusiv la persoanele fizice care acţionează în afara ocupaţiei, profesiei sau afacerii lor, care cumpără, comandă, primesc, utilizează, recurg la o marfă, de asemenea care sunt destinatari ai comunicării, ofertelor comerciale legate de marfă (în continuare: Consumator).


În cazul contractului de vânzare-cumpărare al produsului, Consumatorul are dreptul să renunţe fără justificare la contract în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice socotite a) din ziua preluării produsului de către Consumator sau o terţă persoană specificată de acesta, diferită de transportator, b) din ziua furnizării ultimului produs în cazul furnizării mai multor produse.
 

Consumatorul are dreptul să îşi exercite dreptul la renunţare şi în perioada dintre ziua încheierii contractului şi ziua când primeşte produsul.
 

Consumatorului nu i se cuvine dreptul la renunţare în cazul acelor produse cu ambalaj închis care din motive sanitare sau de igienă nu pot fi retrimise după predarea şi deschiderea pachetului (de ex.: lenjerie, pantofi purtaţi pe stradă)
 

PROCEDURA DE RENUNŢARE:

Dacă doreşte să îşi exercite dreptul la renunţare, Consumatorul trebuie să îşi trimită la Prestator declaraţia explicită, conţinând intenţia sa de renunţare, prin poştă sau e-mail (vezi adresele în meniul Contact http://www.garagestore.ro/info/contact.php).

  

În cazul în care pentru exercitarea dreptului la renunţare Consumatorul nu foloseşte formularul pus la dispoziţie mai jos de Prestator, declaraţia se consideră explicită dacă pe lângă declararea intenţiei de renunţare mai conţine cel puţin numele Consumatorului, adresa de livrare şi numărul comenzii.

Consumatorul îşi exercită la termen dreptul la renunţare dacă înainte de expirarea termenului limită specificat mai sus îşi trimite declaraţia de renunţare către Prestator.

Dovedirea respectării acestor condiţii cade în sarcina Consumatorului.

Renunţarea se va considera făcută la termen dacă Consumatorul trimite Prestatorului  declaraţia sa de renunţare în cele 14 (paisprezece) zile calendaristice (chiar şi în cea de-a 14-a zi). Pentru calcularea încadrării în termenul limită Prestatorul va ţine cont de data poştei, respectiv data trimiterii scrisorii electronice (e-mail).

În caz de renunţare Consumatorul este obligat să returneze produsul(produsele) comandat(e) la magazinul Prestatorului care a emis factura sau la adresa de mai jos, fără întârzieri nejustificate, dar cel târziu în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la comunicarea declaraţiei sale de renunţare. Returnarea se face pe cale poştală (sau curier), ca trimitere simplă, NU recomandată.  Termenul limită se consideră respectat dacă Consumatorul trimite pachetul înainte de expirarea celor 14 zile.

Adresa noastră poştală: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria

 

Cheltuielile de returnare ale produsului(produselor) la adresa Prestatorului cad în sarcina Consumatorului. Prestatorul nu este în măsură să preia pachetele retrimise cu ramburs. Legat de renunţare Consumatorul nu trebuie să suporte nici un fel de alte cheltuieli în afară de taxa de returnare a produsului(produselor).

În cazul în care Consumatorul renunţă la contract, Prestatorul îi va restitui preţul de cumpărare, imediat sau cel târziu în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice socotite de la primirea declaraţiei de renunţare a Consumatorului. Prestatorul are dreptul să reţină banii de restituit până când primeşte produsul înapoi sau Consumatorul dovedeşte fără nici un dubiu că l-a returnat: dintre cele două Prestatorul ţine cont de data mai veche.

Cu ocazia restituirii, Prestatorul va transfera preţul total de cumpărare (fără cheltuielile de transport) în contul bancar indicat de Beneficiar.

Consumatorul poate fi tras la răspundere pentru devalorizarea produsului exclusiv dacă aceasta s-a produs datorită uzului peste măsura necesară pentru a stabili natura, proprietăţile produsului. Cutia pantofilor constituie parte inseparabilă a produsului, prin urmare nu poate fi utilizată ca ambalaj poştal. Dacă se deteriorează cutia, vi se vor imputa 44 lei reprezentând devalorizarea.

Firma Mission Fashion Kft. oferă o garanţie de restituire a banilor de 100% pentru toate produsele cumpărate de pe site-ul garagestore.ro. Suntem ferm convinşi de satisfacţia Dvs., de aceea ne asumăm o garanţie de restituire imediată a banilor de 100% pentru toate produsele noastre, în termen de 3 zile de la primirea produsului. Dacă din orice motiv aţi fi nemulţumit, vă rugăm să apelaţi în termen de 3 zile la Serviciul Clienţi şi vă vom restitui preţul total de cumpărare, fără nici o întrebare! Cumpăraţi fără riscuri de pe site-ul Garagestore.ro!

Ce este de făcut pentru a beneficia de garanţia 100% de restituire a banilor? În termen de 3 zile lucrătoare de la primire, trebuie să ne scrieţi la adresa de email: info@garagestore.ro, unde se vor stabili detaliile privind posibilitatea restituirii banilor. În acest caz vă rugăm să returnaţi la adresa noastră produsul(produsele) în ambalajul original şi cu eticheta originală, pe propria Dvs. cheltuială. În termen de 14 zile lucrătoare vom transfera preţul total de cumpărare (fără cheltuielile de transport) în contul bancar indicat de Dvs.

Dacă returnaţi pachetul prin poştă, vă rugăm să nu îl expediaţi recomandat şi nici cu ramburs, fiindcă la trimiterile recomandate primim doar mandatul poştal, nu şi coletul, iar noi nu avem posibilitatea să ridicăm pachetul de la oficiul poştal!

Adresa noastră poştală: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria

Pentru returnare vă recomandăm (dar nu este obligatoriu) să folosiţi serviciul de curierat cu care avem şi noi contract, şi anume GLS, fiind cel mai de încredere şi mai rapid mod pentru ca trimiterile să ajungă înapoi la noi. Despre datele de contact ale firmei de curierat GLS şi modalitatea expedierii găsiţi informaţii aici: https://gls-group.eu/RO/ro/home sau la www.trimitepachet.ro

 

DECLARAŢIA DE RENUNŢARE POATE FI DESCĂRCATĂ DE AICI: PDF