hu
sk
ro
en
LEI
👤 Contul meu
🔎
Condiţii de Cumpărare

INTRODUCERE

CONDIŢII CONTRACTUALE GENERALE
Prezentele Condiţii Contractuale Generale (în continuare: CCG) conţin drepturile şi obligaţiile Mission Fashion Kft. (în continuare: Prestator) şi ale Clientului (în continuare: Client) care apelează la  serviciile de comerţ electronic oferite de Prestator prin intermediul site-ului www.garagestore.ro (în continuare: pagina web). (Prestatorul şi Clientul denumiţi împreună în continuare: Părţi). Condiţiile Contractuale Generale se referă – cu excepţia contractelor de retail – la toate actele juridice şi serviciile realizate prin intermediul paginii web www.garagestore.ro, indiferent dacă efectuarea acestora se realizează din Ungaria sau din străinătate, de către Prestator sau colaboratorul acestuia.
Datele Prestatorului:
• Denumirea: Mission Fashion Kft.
• Sediul: 1062 Budapest, Váci út 1.-3.
• Sucursala şi adresa de corespondenţă: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria
• Serviciul pentru Clienţi:
• Telefon (numai în limba maghiară): +36 (70) 684-1243 sau +36 (70) 684-1244
• Adresa de e-mail: info@garagestore.ro (în limba română sau maghiară)
• Nr. ORC: Cg. 01-09-997802
• Înregistrat la: Fővárosi Cégbíróság (Oficiul Registrului Comerţului Budapesta)
• Cod fiscal: 24250364-2-42
• Nr. cont bancar: 10403181-50526786-49681001 K&H Bank
Generalităţi, încheierea contractului între Părţi
Valabilitatea prezentelor CCG se extinde asupra tuturor serviciilor de comerţ electronic oferite pe teritoriul Ungariei, desfăşurate prin intermediul magazinului online (în continuare: magazin online) aflat pe pagina web. Valabilitatea prezentelor CCG se extinde de asemenea  asupra tuturor tranzacţiilor comerciale de pe teritoriul Ungariei, care se realizează între Părţile definite în prezentul contract. Procesul de cumpărare din magazinul online este reglementat prin legea nr. CVIII din 2001 privind unele aspecte ale serviciilor de comerţ electronic şi legate de societatea informaţională, ordonanţa de guvern nr. 45 din 26.II.2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori şi întreprinderi, precum şi de legea nr. V/2013 privind Codul civil al Ungariei.
Cumpărăturile din magazinul online sunt posibile prin comenzi date pe cale electronică, în modalitatea definită prin prezentele CCG.
Serviciile magazinului online sunt disponibile şi fără înregistrare.
Prin trimiterea comenzii şi confirmarea acesteia de către Prestator, între Părţi intervine un contract. Acest contract se consideră a fi un contract redactat în scris. Prestatorul stochează contractul şi îl păstrează timp de 2 (doi) ani de la data încheierii contractului.
Limba contractului este limba maghiară.
Prestatorul nu este supus dispoziţiilor nici unui cod de conduită.
Rezolvarea reclamaţiilor:
• Adresa poştală: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria
• Telefon (numai în limba maghiară): +36 (70) 684-1243 sau +36 (70) 684-1244
• E-mail: info@garagestore.ro (în limba română sau maghiară)

• Modalitatea de rezolvare a reclamaţiilor: telefon, e-mail, poştă
• Programul serviciului telefonic (numai în limba maghiară, ora Budapestei): în zilele lucrătoare (luni-joi): 9:00-16:30   În zilele de vineri: 9:00-14:30

COMANDA

Comanda – dispoziţii generale
Pentru comandă şi executarea contractului (înmânarea produsului/produselor) este necesar ca Clientul să îşi completeze datele exacte. În magazinul online streetwear Garagestore.ro înregistrarea nu este o condiţie pentru a face cumpărături, dar este important de ştiut că nu ţinem o evidenţă despre cumpărăturile clienţilor neînregistraţi, astfel încât aceştia nu sunt informaţi despre ofertele noastre promoţionale, care în unele cazuri pot însemna reduceri de până la 50-70%! Nu rataţi această oportunitate, abonaţi-vă la newsletterul nostru sau la înregistrare bifaţi abonarea la newsletter! Scopul principal al înregistrării este de a vă face cumpărăturile mai uşoare, ca Dvs. să beneficiaţi de serviciile de confort şi de ofertele unice ale magazinului online. Gestionăm datele colectate în conformitate cu dispoziţiile de protecţie a datelor în vigoare, respectăm confidenţialitatea datelor Dvs. cu caracter personal şi nu le divulgăm către terţe persoane! Comenzile în webshop se fac după logare. Utilizatorul îşi poate vizualiza şi modifica după logare informaţiile aflate în fişa sa de date.

Obligativitatea ofertei, confirmarea
Îndată după intrarea ofertei (comenzii) trimise de către Client, Prestatorul va trimite automat un e-mail de confirmare (vă rugăm să îl căutaţi şi în Spam), care conţine acceptarea ofertei (comenzii) Clientului, datele specificate de Client pe parcursul comenzii (de ex. informaţii de facturare şi livrare etc.), identificatorul comenzii, data comenzii, enumerarea elementelor aparţinând produselor comandate, cantitatea, preţul produsului, taxa de livrare şi suma totală de plată. Din partea Prestatorului e-mailul de confirmare constituie acceptarea ofertei făcute de Client, şi prin această confirmare se încheie un contract valabil între Prestator şi Client. Confirmarea comenzii nu înseamnă că Prestatorul este în măsură să livreze cu o certitudine de 100% produsul comandat (unul sau mai multe). Se poate întâmpla în special cu produsele devalorizate, ultimele bucăţi din stoc, să fie incomplete sau deteriorate, deci nevandabile. În această situaţie Prestatorul îl va informa neîntârziat pe Client – prin e-mail sau telefonic – despre piedicile apărute în executarea comenzii.
Clientul nu este ţinut de obligativitatea ofertei dacă neîntârziat, adică în termen de 48 ore, nu primeşte de la Prestator e-mailul de confirmare menţionat mai sus, cu privire la acceptarea comenzii trimise (vă rugăm verificaţi şi în Spam).
Comanda se consideră un contract încheiat pe cale electronică, pentru care se aplică prevederile din legea nr. V/2013 privind Codul civil al Ungariei şi din legea nr. CVIII/2001 privind unele aspecte ale serviciilor de comerţ electronic şi legate de societatea informaţională. Contractul intră sub incidenţa ordonanţei de guvern nr. 45 din 26.II.2014 privind regulile detaliate ale contractelor dintre consumatori şi întreprinderi, ţine cont de asemenea şi de dispoziţiile din directiva nr. 2011/83/UE a Parlamentului European şi Consiliului European privind drepturile consumatorilor.

Corectarea datelor introduse greşit
În magazinul online Clientul are posibilitatea ca în orice fază a comenzii şi până la trimiterea comenzii către Prestator să corecteze greşelile de introducere a datelor (ştergere şi/sau modificare), pe interfaţa pentru comenzi a paginii web.

INFORMAŢII DESPRE PRODUS

Datele despre produsele aflate în magazinul online au un caracter informativ. Între fotografia  şi culoarea reală a produsului poate exista o minimă deosebire, deoarece fotografiile au fost executate în studio, cu blitz. La materialele cu model se poate întâmpla ca modelul din croială să cadă altfel decât în fotografie. Pe fişele de date ale produselor nu figurează atenţionări privind eventualele diferenţe. Produsele pot fi comandate exclusiv în mărimile afişate pe pagină. Garagestore.ro face tot posibilul pentru ca afişarea caracteristicilor de bază ale produselor să fie cât mai autentică. Acest lucru se realizează prin descrieri de produs, fotografii, denumire, cod articol, preţ, combinaţiile de culori aflate pe stoc, mărimi şi compoziţia materialului.

PREŢURI

Preţul de cumpărare al produsului este întotdeauna suma afişată lângă produsul selectat, include taxa pe valoarea adăugată (TVA). Preţul de cumpărare al produsului – cu excepţiile cuprinse în prezentele CCG – nu conţine cheltuielile de transport (taxa de livrare).

Eventualele cheltuieli de transport sunt suportate de Client şi la facturare apar separat lângă produsele selectate, la rubrica „Taxa de transport”.

Serviciul de curierat în ţară este unic, în mod unitar pentru fiecare pachet:

- Costul de ambalare: 10 LEI,

- Cheltuielile de transport: 20 LEI,

deci în total: 30 LEI.

Pentru comenzile cu valoarea brută mai mare de 400 LEI (exclusiv), transportul este gratuit pe întregul teritoriu al ţării.

Excepţii pot fi în perioadele promoţionale! ÎN PERIOADELE PROMOŢIONALE taxa de transport este de 20 LEI, indiferent de valoarea comenzii, dacă s-au comandat şi produse cu reducere de 50% sau mai mult.

Prestatorul îşi rezervă dreptul să modifice preţul produselor ce se pot comanda în magazinul online, cu menţiunea că modificarea intră în vigoare din clipa apariţiei acesteia pe pagina web. Modificarea nu influenţează defavorabil preţul de cumpărare al produselor deja comandate, însă în cazul unor reduceri de preţ survenite între momentul încheierii contractului (acceptarea şi confirmarea comenzii de către Prestator) şi primirea produsului, nu se poate restitui diferenţa de bani.

De oricâtă acurateţe ar da dovadă Prestatorul, dacă pe pagina web se afişează preţuri eronate, în special cele evident greşite, de exemplu substanţial diferite faţă de preţul în general cunoscut sau estimat al produsului, eventual preţuri de „0 LEI” sau „1 LEU” ce ar apărea din cauza unor erori de sistem, atunci Prestatorul nu este obligat să livreze produsele la preţul eronat, ci poate să propună livrarea lor la preţul corect, pe care aflându-l Clientul poate renunţa la intenţia sa de cumpărare.

Numărul produselor din cadrul unei comenzi nu este limitat.

DISPONIBILITATEA

Comanda Dvs. o vom onora în funcţie de disponibilitatea produsului în stoc. Dacă produsul comandat s-a epuizat, atunci în termen de 7 zile vă vom informa prin e-mail despre noul termen de livrare, dacă produsul încă poate fi achiziţionat.

În cazul în care comandaţi mai multe produse, printre care există şi unul sau mai multe produse momentan indisponibile în stoc, atunci vom lua legătura cu Dvs. ca să stabilim mersul livrării.

LIVRAREA

Livrarea (transportul) produselor la domiciliu se face prin serviciul de curierat GLS, în termen de 5-7 zile lucrătoare după confirmarea comenzii de către Prestator.(În cazul în care nu avem momentan în stoc, livrarea produsului poate dura mai mult de 3-5 zile!) Prestatorul nu îşi asumă răspunderea pentru livrarea GLS cu încadrarea în termenul specificat anterior. GLS livrează produsele exclusiv de luni până vineri, în timpul programului lor de lucru, de aceea este important ca în comandă să se specifice o adresă de livrare unde pachetul să poată fi preluat în acel interval de timp. Curierul GLS poate aştepta cel mult 10 minute la adresa de livrare indicată de Client.

 

Produsele (unul sau mai multe) comandate sosesc într-o cutie închisă, şi dacă nu s-au plătit în avans, atunci preţul de cumpărare şi eventuala taxă de livrare se va plăti curierului, în numerar, în schimbul facturii. Dacă la preluare ambalajul este deteriorat, se recomandă ca pachetul ce conţine produsele să fie desfăcut în prezenţa curierului, să verificaţi integritatea produselor, iar deteriorarea să fie comunicată Prestatorului. Curierul va întocmi un proces-verbal despre înmânarea produsului deteriorat.

Prestatorul apelează la o firmă de transport (în continuare: serviciu de curierat) pentru livrarea produselor (unul sau mai multe) comandate la adresa de livrare specificată de Client în cursul comenzii. Dacă valoarea brută a unei comenzi este mai mare decât 400 de lei, atunci transportul este gratuit pe întregul teritoriu al ţării.*
* În cazul unor produse la JUMĂTATE DE PREŢ sau a PROMOŢIILOR care depăşesc 50%, vi se poate percepe o taxă de transport de 20 lei, brut.

În perioada campaniilor promoţionale, timpul de livrare poate depăşi 6-8 zile lucrătoare!
Pentru comenzile a căror valoare este sub cea specificată mai sus pentru gratuitatea livrării, Clientul va achita şi taxa de livrare. În acest caz taxa de transport va figura şi pe factură, iar Clientul are obligaţia să o achite conform modalităţii de plată alese în cursul comenzii. Această taxă de transport este de 30 LEI, oriunde se face livrarea în ţară.

GARANŢIA DE RESTITUIRE A BANILOR

Firma Mission Fashion Kft. oferă o garanţie de restituire a banilor de 100% pentru toate produsele cumpărate de pe site-ul garagestore.ro. Suntem ferm convinşi de satisfacţia Dvs., de aceea ne asumăm o garanţie de restituire imediată a banilor de 100% pentru toate produsele noastre, în termen de 3 zile de la primirea produsului. Dacă din orice motiv aţi fi nemulţumit, vă rugăm să apelaţi în termen de 3 zile la Serviciul Clienţi şi vă vom restitui preţul total de cumpărare, fără nici o întrebare! Cumpăraţi fără riscuri de pe site-ul Garagestore.ro!

Ce este de făcut pentru a beneficia de garanţia 100% de restituire a banilor? În termen de 3 zile lucrătoare de la primire trebuie să ne scrieţi la adresa de email: info@garagestore.ro, unde se vor stabili detaliile privind posibilitatea restituirii banilor. În acest caz vă rugăm să returnaţi la adresa noastră produsul(produsele) în ambalajul original şi cu eticheta originală, pe propria Dvs. cheltuială. În termen de 14 zile lucrătoare vom transfera preţul total de cumpărare (fără cheltuielile de transport) în contul bancar indicat de Dvs.

Dacă returnaţi pachetul prin poştă, vă rugăm să nu îl expediaţi recomandat şi nici cu ramburs, fiindcă la trimiterile recomandate primim doar mandatul poştal, nu şi coletul, iar noi nu avem posibilitatea să ridicăm pachetul de la oficiul poştal!

 

Adresa noastră poştală: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria

 

Pentru returnare vă recomandăm (dar nu este obligatoriu) să folosiţi serviciul de curierat cu care avem şi noi contract, şi anume GLS, fiind cel mai de încredere şi mai rapid mod pentru ca trimiterile să ajungă înapoi la noi. Despre datele de contact ale firmei de curierat GLS şi modalitatea expedierii găsiţi informaţii aici: https://gls-group.eu/RO/ro/home sau la www.trimitepachet.ro

RĂSPUNDEREA

Informaţiile aflate pe pagina web au fost publicate cu bună credinţă, însă au un scop exclusiv de informare, Prestatorul nu îşi asumă răspunderea pentru corectitudinea şi caracterul complet al informaţiilor.

Clientul poate utiliza pagina web exclusiv pe propriul său risc şi acceptă faptul că Prestatorul nu îşi asumă răspunderea pentru daunele materiale sau morale rezultate din utilizare, dincolo de răspunderea pentru încălcarea contractului cu intenţie, pentru daunele produse din neglijenţă gravă sau prin infracţiune, de asemenea şi pentru periclitarea vieţii, integrităţii corporale şi a sănătăţii.

Prestatorul îşi declină orice responsabilitate faţă de comportamentul utilizatorilor paginii web. Clientul este integral şi exclusiv răspunzător pentru propriul său comportament, în asemenea cazuri Prestatorul cooperează pe deplin cu autorităţile la anchetarea contravenţiilor.
Paginile serviciului pot conţine puncte de legătură (link-uri) spre paginile altor prestatori. Prestatorul nu îşi asumă răspunderea pentru practicile de protecţie a datelor şi celelalte activităţi ale acestor prestatori.

Prestatorul are dreptul dar nu şi obligaţia de a verifica eventualele conţinuturi publicate de Clienţi cu ocazia utilizării paginii web, iar în privinţa acestor conţinuturi Prestatorul are dreptul dar nu şi obligaţia de a căuta semne ale unor eventuale activităţi ilegale.

Având în vedere caracterul global al internetului, Clientul acceptă faptul că pe parcursul utilizării paginii web procedează ţinând cont şi de dispoziţiile actelor normative naţionale. Dacă orice activitate legată de utilizarea paginii web este interzisă de dreptul din statul  Clientului, răspunderea pentru utilizare cade exclusiv în sarcina Clientului.
În cazul în care Clientul sesizează pe pagina web vreun conţinut inacceptabil, este obligat să comunice neîntârziat acest lucru Prestatorului. Dacă, procedând de bună credinţă, Prestatorul găseşte sesizarea ca fiind întemeiată, are dreptul să şteargă sau să modifice imediat informaţia.

DREPTURILE DE AUTOR

Pagina web se află sub protecţia drepturilor de autor. Prestatorul este titularul drepturilor de autor sau utilizatorul autorizat al acestora pe pagina web, de asemenea şi al tuturor conţinuturilor afişate pe parcursul oferirii serviciilor accesibile prin intermediul paginii web: orice operă de autor sau alte proprietăţi intelectuale (incluzând printre altele toată grafica şi alte materiale, aspectul interfeţei, redactarea paginii web, soluţiile software şi de altă natură folosite, ideile, punerile în practică ale acestora).

Salvarea sau tipărirea conţinutului paginii web sau a unor părţi din aceasta pe suport fizic sau pe alte medii de stocare, pentru utilizarea în scop personal, privat, este permisă cu acordul prealabil în scris al Prestatorului. Utilizarea în alt scop decât cel personal – de exemplu stocarea în baze de date, retransmiterea, publicarea sau facilitarea descărcării, comercializarea – este permisă exclusiv cu acordul prealabil în scris al Prestatorului.

Dincolo de drepturile expres prevăzute în prezentele CCG, înregistrarea, utilizarea paginii web, respectiv nici o dispoziţie din CCG nu asigură dreptul pentru Client să utilizeze, să valorifice vreo denumire comercială sau marcă din pagina web. Dincolo de afişarea conform destinaţiei a paginii web, multiplicările temporare necesare şi copiile făcute în scop personal,  aceste proprietăţi intelectuale nu pot fi utilizate sau valorificate sub nici o altă formă fără acordul prealabil în scris al Prestatorului.

DECLARAŢIA DE CONFIDENŢIALITATE

Prestatorul respectă dreptul constituţional fundamental privind protecţia datelor personale, conform căruia orice om dispune în persoană asupra dezvăluirii şi utilizării datelor sale personale.

Pe parcursul obţinerii şi prelucrării datelor personale puse la dispoziţie de către Client, necesare accesului la servicii, Prestatorul pune un accent deosebit pe respectarea întocmai a legii nr. VI/1998 referitoare la promulgarea tratatului de la Strasbourg din 28 ianuarie 1981 privind protejarea individului pe parcursul prelucrării automate a datelor personale, a legii nr. CXIX/1995 privind gestionarea datelor cu nume şi adresă în scopul cercetării şi al marketingului direct, precum şi a legii nr. CXII/2011 privind dreptul la autodeterminarea informaţională şi libertatea informaţiilor.

Datele specificate de Client, cum ar fi numele şi prenumele, adresa de livrare, numărul de telefon, adresa de e-mail, precum şi identificatorul se regăsesc în scrisoarea electronică trimisă prin intermediul sistemului. În cazul plăţii cu card bancar, nu Prestatorul gestionează  datele necesare plăţii, ci banca K&H Bank.

Operatorul de date al paginii web este Prestatorul.

Prestatorul declară că scopul operării datelor din baza sa de date (nume, adresă de e-mail, număr de telefon, identificator, etc.) este asigurarea furnizării serviciilor disponibile în magazinul online, afişarea conţinuturilor şi reclamelor personalizate, realizarea de statistici, dezvoltarea tehnică a sistemului informatic şi protecţia drepturilor Clienţilor. Prestatorul poate utiliza datele pentru crearea grupelor de utilizatori şi afişarea pentru acestea pe paginile web ale Prestatorului de conţinuturi şi/sau reclame ţintite, respectiv trimiterea de newsletter.

În afară de scopurile de mai sus, Prestatorul nu are voie să utilizeze în alte scopuri datele personale specificate de către Clienţi. Divulgarea datelor personale către terţi sau autorităţi – exceptând situaţia când o lege sau hotărâre oficială/judecătorească obligatorie dispune altfel – este posibilă numai cu acordul expres al Clientului. După încetarea scopului utilizării sau la cerere, Prestatorul va şterge datele personale ale Clientului.

Furnizarea datelor de către Client este benevolă, are ca temei juridic acordul persoanei implicate. Apelând la serviciile Prestatorului, Clientul îşi dă acordul pentru utilizarea datelor sale în modul mai sus definit.

Prestatorul efectuează activităţile de prelucrare a datelor ajunse în posesia sa conform legilor în vigoare şi ţinând cont de dispoziţiile referitoare la confidenţialitate cuprinse în prezentele CCG. Apelând la serviciile oferite de Prestator, Clientul îşi dă acordul ca datele furnizate să fie transmise la operatorul care prelucrează datele.

Prestatorul nu îşi asumă răspunderea pentru informaţiile specificate de Client. În cazul în care ajunge la cunoştinţa Prestatorului că informaţiile lezează drepturile unei terţe persoane sau încalcă prezentele reguli de confidenţialitate, respectiv dacă prin nerespectarea regulilor privind protecţia datelor se produce o daună, Prestatorul are dreptul să facă demersurile juridice necesare, colaborând cu autorităţile decizionale. Dacă pentru apelarea la serviciu Clientul a indicat datele unei terţe persoane sau pe parcursul utilizării paginii web a provocat daune în orice mod, Prestatorul are dreptul să revendice despăgubiri.

Pentru a evita accesul şi publicarea neautorizată, pentru asigurarea acurateţii datelor şi utilizării acestora în modul cel mai adecvat, Prestatorul păstrează şi asigură cu metode fizice, electronice şi tehnice corespunzătoare informaţiile culese online.

Denumirea operatorilor de date:
• Prestatorul
• Serviciul de curierat: GLS Hungary Kft.
(adresa: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.; nr. telefon: +36 (29) 886 660); 

Prestatorul ţine o evidenţă despre transmiterea către serviciile de curierat a datelor personale furnizate de Clienţi, pentru verificarea legalităţii transmiterii de date şi cu scopul de a informa pe titularii datelor personale, evidenţă care conţine momentul transmiterii datelor personale gestionate de către Prestator, temeiul juridic şi destinatarul transmiterii datelor, definirea sferei de date personale transmise.

Prestatorul are dreptul să modifice oricând unilateral condiţiile din prezentele CCG.

Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru eventualele greşeli de redactare ale descrierilor de produs şi ale preţurilor!

Datele de contact ale Serviciului pentru Clienţi:
 
Telefon (numai în limba maghiară): +36 (70) 684-1243 sau +36 (70) 684-1244

E-mail: info@garagestore.ro   (în limba română sau maghiară)

Adresa poştală: 1062 Budapest, Váci út 1-3., West-end, Jókai Mór sétány 29., Garage Store, Ungaria