hu
sk
ro
en
LEI
👤 Contul meu
🔎
Ajutor

Dacă nu găsiţi răspunsul la întrebarea Dvs. mai jos sau în meniurile Garanţie, Transport, Condiţii de Cumpărare, vă rugăm să ne-o trimiteţi la info@garagestore.ro

 

- Prin ce firmă de curierat soseşte produsul comandat?

- Partenerul nostru contractat este serviciul de curierat GLS.

 

- Cât mă costă livrarea?

- Pe teritoriul ţării taxa de livrare este în mod unic 30 LEI, dar la comenzile de peste 400 LEI noi plătim livrarea!!!*
* În cazul unor produse la JUMĂTATE DE PREŢ sau a PROMOŢIILOR care depăşesc 50%, vi se poate percepe o taxă de transport de 20 lei, brut.

 

- Pot comanda oricând?

- Da, sistemul nostru acceptă comenzi şapte zile pe săptămână, între orele 0-24.

 

- Există livrare şi la sfârşit de săptămână?

- Nu, pachetele vi le trimitem şi le veţi primi numai în zilele lucrătoare.

 

- Când trebuie să plătesc?

- Plata se face către serviciul de curierat, la primirea pachetului.

 

- Eu trebuie să plătesc cheltuielile de transport?

- Da, cumpărătorul plăteşte cheltuielile de transport, dar la comenzile on-line preţurile sunt mai mici decât la cumpărarea directă din magazinele noastre.

 

- În cât timp primesc produsul comandat?

- Comanda dvs. va sosi în 5-7 zile lucrătoare, dar nu mai târziu de o săptămână. În perioada promoţiilor poate dura şi mai mult!
(În cazul în care nu avem momentan în stoc, livrarea produsului poate dura mai mult de 3-5 zile!)

 

- Pot comanda numai după înregistrare?

- Nu, site-ul nu necesită înregistrare. Va trebui să introduceţi datele de facturare/livrare după selectarea produselor, în faza de trimitere a comenzii.

 

- Cât de des ne trimiteţi newsletter despre produsele noi?

- Acestea sunt trimise de 1-2 ori pe lună, atunci când apar produse noi.

 

- Oferta se va mai diversifica?

- Da, încărcăm produse noi în mod continuu pe site.

 

- Dacă le-am completat deja odată, datele mele vor rămâne în sistem?

- Da, sistemul va salva adresa, dar puteţi introduce şi mai multe adrese, iar dvs. veţi alege adresa la care doriţi livrarea pachetului.

 

- Dacă produsul se dovedeşte defect, îl schimbaţi?

- Da, desigur, produsul cu defect se shimbă gratuit dacă se constată că firma noastră sau producătorul este responsabil pentru problema ivită şi nu s-a deteriorat la dvs.